MÜŞTERİ HİZMETLERİ


Sıkça Sorulan Sorular

SİPARİŞ

Nasıl sipariş verebilirim?

Web sitemiz veya mobil uygulamamız üzerinden üye olarak giriş yapmanız ya da üye olmadan misafir girişi yaparak Kredi Kartı, Kapıda Ödeme, Havale/EFT yöntemleri ile ödeme yaparak siparişlerinizi verebilirsiniz.

Siparişim kaç günde teslim edilir?

Linke tıklayarak il ve ilçenize yaklaşık kaç günde geleceğini öğrenebilirsiniz. https://www.hazz.com.tr/kargo-ve-teslimat<(p>

Hangi illere çikolata ve makaron gönderimi yapabilirim?

KKTC hariç, UPS ve Yurtiçi Kargo firmalarının dağıtım ağının kapsadığı tüm il ve ilçelere yapılmaktadır.

Yurtdışına kargo gönderimi yapılıyor mu?

Web sitemiz üzerinden alınan siparişlersadece Türkiye sınırları içerisine gönderim yapılmaktadır. Yurt dışı toptan siparişlerinizin minimum adetlerini öğrenmek için 0 (212) 663 4299numaralı telefondan veya [email protected] e-posta adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Yurtdışından sipariş verebilir miyim?

Evet, yurtdışından sipariş verebilir, Türkiye'deki sevdiklerinize çikolata ve makaronlarımız’dan gönderebilirsiniz.

Tek siparişle farklı kişilere ve adreslere ürün gönderebilir miyim?

Farklı adreslere gönderim yapabilmeniz için farklı siparişler oluşturmalısınız.

Birden fazla ürünü tek seferde sipariş verebilir miyim?

Sepetinize birden fazla ürün ekleyerek siparişinizi oluşturabilirsiniz.

Siparişime istediğim hediye kartı mesajını yazabilir miyim?

Satın alma adımlarında yer alan ''Hediye Kartı Mesajınız'' bölümündeki alanı doldurarak dilediğiniz mesajı kartınıza yazabilirsiniz.

Siparişime 2. hediye kartı mesajını ekleyebilir miyim?

Siparişlerinizi oluşturma aşamasında sadece bir adet kart mesajı ekleme alanımız bulunmaktadır.

Siparişimi hediye paketi yapabilir misiniz?

Siparişleriniz hediye edilebilecek şıklıkta özel tasarımlı HAZZ paketlerinde orijinal kutularıyla gönderilmektedir. Gönül rahatlığıyla sevdiklerinize gönderebilirsiniz.

Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?

Hazz.com.tr üzerinden sipariş verdiğiniz her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.

Siparişim görsele uygun gelmedi/hasar görmüş/kırık geldi. Ne yapmalıyım?

Sipariş verdiğiniz HAZZ ürünlerimiz kalite ekiplerimiz tarafından tüm kontrollerden geçirildikten sonra dağıtıma çıkarılır. Buna rağmen hassas olan ürünlerde dağıtım esnasında meydana gelen problemler nedeniyle hasarlar oluşabilir. Böyle bir durumda; ürün kargo ile size ulaştıysa ürünü teslim almadan dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatın. Aksi takdirde, kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olursunuz.Kargo yetkilisi görevini yerine getirdikten sonra ortaya çıkabilecek hasar, kırık vb. durumlardan müşterinin sorumlu olduğunu ve bunların iade veya ayıplı mal şartlarına girmediğini unutmayınız.

Gönderdiğiniz ürün, kuryelerimiz veya dağıtım kanallarımız tarafından size teslim edildiyse, bize ulaşın sayfasındaki iletişim kanallarımızı kullanarak bize ulaşabilir veya [email protected] mail adresimize ürününüzün kusurlu olduğunu gösteren bir fotoğrafını şikayetinizin detayı ve sipariş numaranızla birlikte gönderebilirsiniz.

Siparişim belirtilen süre içinde elime ulaşmadı, ne yapmam gerekiyor?

Sitemizdeki ve mobil uygulamamızdaki, bize ulaşın sayfasında yer alan iletişim kanallarımızdan herhangi birini kullanarak bize ulaşabilir ve her konuda ekibimizden destek alabilirsiniz.

Verdiğim adrese yakın kargo şirketi yok, siparişim nasıl teslim edilecek?

Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları genelde Türkiye’nin her yerine ürün teslimi yapmaktadır. Eğer bulunduğunuz yerde kargo şubesi yoksa, orası “mobil bölge” kapsamında değerlendirilir ve haftanın belli günlerinde gecikmeli de olsa ürün teslimi yine yapılmaktadır. Adresiniz şehir merkezinden uzak ve mobil bölge dışında ise şubeden teslim alınması gerekebilir.

Siparişim teslim edilirken alıcı yerinde bulunmazsa nasıl bir yol izlenir?

UPS ve Yurtiçi Kargo şirketlerinin genel prosedürü uygulanır. Siparişiniz teslim edilirken alıcı yerinde bulunmazsa siparişinizi alıcıya ulaştırabilecek kişilere ismi ve imzası alınarak teslimat yapılabilir. Siparişi teslim alan kişi ile ilgili bilgi, SMS ve e-posta yoluyla göndericiye iletilir. Eğer siparişi teslim alabilecek hiç kimseye ulaşılmaz ise, kargo firması alıcınıza cep telefonundan ulaşmaya çalışır. Bu da başarılı olmazsa, paket şubeye götürülür ve alıcının paketi şubeden alması gerekebilir. HAZZ olarak, elimizden geldiğince paketin bir sonraki gün tekrar dağıtıma çıkarılması için girişimlerde bulunuyoruz.

Sipariş durumunu nasıl takip edebilirim?

Siparişinizin durumunu websitemiz veya mobil uygulamamız içerisinde yer alan 'Sipariş Takibi'' bölümünden izleyebilirsiniz. Siparişiniz kargo ile gönderiliyorsa kargoya verildikten sonra, sipariş takip bölümünde yer alan kargo takip linkine tıklayarak kargo durumunu detaylı olarak görebilirsiniz.

Siparişiniz ile ilgili detaylı bilgi alabilmek adına dilerseniz sitemizde yer alan canlı destek ekranından, bizimle yazılı iletişime geçebilirsiniz.

Sipariş verdikten sonra değişiklik yapabilir miyim?

Henüz dağıtıma çıkmamış veya kargoya verilmemiş siparişlerinizde adres ve tarih değişikliği yapabilirsiniz. Değişiklik yapmak istiyorsanız, bize ulaşın sayfasındaki iletişim kanallarımızdan birini tercih ederek talebinizi iletebilirsiniz.

Nasıl toplu sipariş verebilirim?

Kurumsal ve yüksek adetli siparişlerinizde kampanya ve indirimlerdenyararlanabilirsiniz. 0(212) 663 4299 (HAZZ) numaralı telefondan müşterihizmetlerimizi aramanız ya da [email protected] adresine mail atmanız yeterlidir.

 

KARGO

Kargo ile teslim olacak siparişim Cumartesi-Pazar teslim edilir mi?

Kargo ile gönderilen ürünler, eğer tedarik süreci tamamlanmışsa cumartesi günü saat 12.00'ye kadar kargo şirketinin yoğunluğuna bağlı olarak teslim edilir. Cumartesi teslimatı yapılamayan siparişleriniz bir sonraki iş gününde dağıtıma çıkarılır. Kargo şirketleri pazar günleri teslimat yapmamaktadır.

Hastane, okul gibi kamu kuruluşlarına teslimat yapılabilmekte midir?

Resmi ve özel kuruluşlara kendi prosedürleri çerçevesinde teslimat yapılabilmektedir. Teslimatın alıcıya yapılamadığı durumlarda imza karşılığında danışma ve benzeri kurumsal masalara teslim edilmektedir. Bazı bölgelerde cezaevi, askeri bölge ve polis birimlerine güvenlik tedbirleri nedeniyle teslimat yapılamamaktadır. Bu durumda şubeden teslim alınması gerekebilir.

2 saatte teslimat nedir?

2 saatte teslimat, İstanbul içi siparişinizin hemen teslim edilmesini istediğiniz anlarda seçebileceğiniz bir hızlı teslimat biçimidir. 2 saatte teslimat ekstra ücretlidir. Servis ücreti 75 TL’dir. Geçici olarak hizmet dışı olan bu hizmetimiz çok yakında yeniden aktif olacaktır.

Hangi illere çikolata ve makaron gönderimi yapabilirim?

Türkiye'nin tüm illerine gönderim yapmaktayız. Fakat mevsimsel olarak gönderim yapılabilen iller değişkenlik gösterebilir.

Resmî tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Eğer ürününüz kargo yoluyla gidecek bir ürünse, kargo firmaları resmi günlerde çalışmamaktadır. Siparişinizi, sepete ekledikten sonra kargo teslim tarihini kontrol edebilirsiniz. Aynı gün teslim ürünlerde pazar günü ve Resmî Tatiller dışında teslimatımız mevcuttur. Ancak pazar gününe ve resmi tatillere denk gelen özel günlerde kurye ile teslimatımız çalışmaktadır.

Kargodaki siparişimi iptal edebilir miyim?

''Kargoya verildi'' konumundaki siparişler maalesef iptal edilemez. Kişiye özel hazırlanan ürünler hariç, ''Hazırlanıyor'' aşamasında olan sipariş iptali sağlanabilir.

Kargo ile ürün gönderimi ücretli mi? Kargo ücreti ne kadar?

150 TL ve üzeri siparişlerinizde kargo ücreti almıyoruz. Altında kalan siparişleriniz için kargo başına 7,90 TL kargo ücretimiz bulunuyor. İstanbul için aynı gün kurye teslimat için 9,90 TL kargo ücretimiz bulunuyor.

Hangi kargo şirketi ile çalışıyorsunuz?

Aynı gün teslim seçeneği olan şehirlerde anlaşmalı kendi kurye ekibimiz ile teslimat gerçekleştirmekteyiz. Yoğun dönemlerde 3. parti özel kurye şirketlerinden aynı gün teslim desteği almaktayız. Ertesi gün kargo teslimlerdeUPS ve Yurtiçi Kargo firmalarıyla çalışıyoruz.

Yurt dışına gönderim yapabilir miyim? Yurt dışından sipariş verebilir miyim?

Hazz.com.tr olarak Türkiye sınırları içerisinde teslimat yapabilmekteyiz. Türkiye'de yaşayan sevdikleriniz için yurt dışından sipariş verebilirsiniz.

 

FATURA

Siparişimin faturası ne zaman ulaşır?

Şirketimiz, e-arşiv uygulaması gereği siparişiniz irsaliye ile sizlere iletilir. İrsaliyeniz, siparişinizin yer aldığı paketin içinde size ulaştırılır. 7 gün içerisinde düzenlenen faturanın basılabilir görüntüsü ile imzalı UBL-TR belgesi, sipariş oluştururken verdiğiniz e-posta adresinize gönderilir. (Vergi Usul Kanunun 397. maddesi gereğince e-posta ile gönderilen bu faturaların mali değeri ve geçerliliği bulunmakta olup ayrıca kağıt fatura gönderilmesine gerek bulunmamaktadır.) Fatura gönderimi gerçekleşmediyse bize ulaşın sayfası üzerindeki iletişim kanallarımız aracılığıyla fatura talebinizi iletebilirsiniz.

Şirket adına fatura kestirmek için ne yapmalıyım?

Siparişinizi oluştururken ‘’Adres Bilgileri’’ aşamasında fatura bilgilerinde ‘Kurumsal” alanını seçerek şirket bilgilerini girebilirsiniz. Şirket adına düzenlenecek faturalar için, kurum adı, adresi, vergi dairesi ve vergi numarası bilgilerinin eksiksiz girildiğinden emin olmanızı rica ederiz. Bu konuyla ilgili değişiklik taleplerinizi faturanızın kesileceği tarihe kadar yapabileceğinizi hatırlatmak isteriz.

Fatura bilgilerimde değişiklik yapabilir miyim?

Değişiklik talepleriniz faturanızın kesileceği tarihe kadar yapılabilmektedir. Yanlış isme/şirketi adına kesilen faturalarda da fatura kesildikten sonra maalesef değişiklik yapılamamaktadır.

 

ÜRÜNLER

Kargo ile teslim edilen HAZZ gıda ürünleri tazeliğini korur mu?

Teslimat süresince HAZZ çikolata ve makaron ürünlerinin tazeliğinde bir değişim yaşanmaz. Teslimat yapıldıktan ve ürünün ambalajı açıldıktan kısa süre içerisinde ürünün tüketilmesi önerilir.

 

ÜYELİK

Sipariş verebilmem için mutlaka üye olmam gerekiyor mu?

Dilerseniz üye olmadan, Facebook veya Google Mail ile sitemize kolayca bağlanarak da HAZZ'dan sipariş verebilirsiniz.

Şifremi unuttum, ne yapabilirim?

Üye Girişisayfasındaki "Şifremi Unuttum" bölümüne tıklayarak kayıtlı e-posta adresinizi yazınız. Şifrenizi sıfırlama bağlantınız e-posta adresinize gönderilecektir.

Şifremi nasıl değiştirebilirim?

Hesabım sayfası üzerinden Şifre Değiştir alanına girip işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişlerim hesabıma kayıt ediliyor mu?

Üye girişi yaparak oluşturduğunuz tüm siparişleriniz hesabınıza kaydedilir.

 

ÖDEME

Siparişimin ödemesini nasıl yapabilirim?

Kredi Kartı, Banka Kartı ve Havale/EFT aracılığıyla siparişinizin ödemesini kendiniz yapabilirsiniz. Ayrıca bize ulaşın sayfasındaki çağrı merkezi, e-posta veya canlı destek kanalımızı kullanarak ödeme ile ilgili her konuda ekibimizden destek alabilirsiniz.

Sitenizden yapacağım online alışverişlerde kredi kartı kullanımı güvenli mi?

Kişisel bilgilerinizin güvenliği bizim için çok önemli. Bu sebeple sepet adımından, ödeme sürecinin sonuna kadar gerçeklesen tüm işlemleriniz 3' üncü kişilerin erişimine karşı SSL sertifikası ile korunmaktadır. Ödeme esnasında kart bilgileriniz hiçbir şekilde 3' üncü kişiler tarafından görülememekte ve HAZZ tarafından kayıt edilmemektedir.

Ödeme sayfanız ne kadar güvenli? Güvenli alışveriş yapabilir miyim?

Sitemiz 128 BİT SSL ile korunmaktadır. SSL sertifikaları, bir internet sitesi üzerindeki verilerin şifrelenerek karşı tarafa iletilmesini sağlar. Örneğin, bir müşterimiz kişisel bilgilerini ve kredi kartlarını girerek ödeme onayı verdiğinde, bu bilgiler SSL aracılığı ile şifrelenir ve bankaya iletilir. Bu sayede üçüncü parti kişiler bu verilere ulaşamazlar.

3D Secure nedir?

3D Secure uygulaması alışverişin 3 boyutu olan müşteri, banka ve iş yeri arasındaki bilgi akışını, özel şifreler ve anahtarlar aracılığıyla sağlayan kimlik doğrulama sistemidir. 3D Secure şifresi kart sahibinin cep telefon numarasına SMS yoluyla gönderilen ve kart sahibi haricinde kimseyle paylaşılmayan bir bilgidir. Bu sayede 3D Secure ile yapılan işlemler bizzat kart sahibinin rızası alınarak yapılmış olarak geçer.

Kapıda ödeme seçeneği var mı?

Kapı ödeme seçeneği geçici süre için kaldırılmıştır. (1 Nisan 2020)

Kredi kartım yok, nasıl ödeme yapabilirim?

Havale/EFT seçeneği mevcuttur. %100 güvenlidir.

Taksit seçenekleriniz var mıdır?

Gıda ürünleri ve yönetmeliğin kısıtlama getirdiği ürünler haricinde anlaşmalı kredi kartlarıyla yapacağınız alışverişlerde, kart bilgilerinizi girdiğiniz ödeme adımında seçeceğiniz adetlerde taksit imkanından faydalanabilirsiniz.

ATM’den kartsız işlem ile havale yapabilir miyim?

Evet. Ödeme Seçenekleri sayfamızda belirtilen banka bilgilerine ödemenizi havale olarak ATM üzerinden kartsız işlem seçeneğinden gönderebilirsiniz.

Ödememi havale yoluyla yaptım, siparişimin finansal onayı hemen verilir mi?

Havale yolu ile yapılan ödemelerinizin finansal onayı, haftanın 6 günü (Pazar hariç) 8:30-18:00 saatleri arasında, ödemeniz hesabımıza geçtikten yaklaşık 45 dakika içinde verilir. Havale yaparken açıklama kısmında sipariş numaranızı belirtmeniz ve "Hesaba Havale" seçeneğini seçmeniz gerekmektedir.

Türkiye dışında bir ülkeden kart ile ödeme yapabilir miyim?

Türkiye dışındaki ülkelere ait kredi/banka kartları ile ödeme yaparak sipariş oluşturabilirsiniz

Bilgim dahilinde olmayan bir harcama gerçekleşti, ne yapmalıyım?

Bilginiz dahilinde olmayan bir harcama ve/veya işlem gerçekleşirse, bankanıza harcama itirazında bulunabilir ya da iletişim kanallarımızdan bize ulaşabilirsiniz.

Siparişim oluşmadı ama ödemesi alındı, ne yapmalıyım?

Siparişinizin onaylanma aşamasından sonra sistem size bir sipariş numarası bildirir. Bu numara sistem tarafından size bildirilmediyse ana sayfamızdaki Sipariş Takibi bölümünden mevcut bir siparişinizin olup olmadığını kontrol etmenizi rica ederiz. Siparişinize ulaşamıyorsanız, kredi kartınızdan ödeme alınıp alınmadığına bakmanızı öneririz; çünkü bankalarla yaşanan kısa süreli bağlantı sorunları nedeniyle sistem bazen siparişinizi hemen oluşturamayabilir. Kartınızdan tutar tahsilatı görünüyor, fakat siparişinizi görüntüleyemiyorsanız, kredi kartınızdan tahsil edilen tutarın kontrol edilmesi için, kredi kartınızın ilk 6 ve son 4 rakamını, işlem tarihini, işlem tutarını ve banka isim bilgilerini bizeulaşın sayfasındaki iletişim kanallarımızdan bize iletmenizi rica ederiz. İşlemleriniz finans bölümümüz tarafından kontrol edilerek tarafınıza sonuç bilgisi iletilecektir.

 

KAMPANYA ve İNDİRİMLER

Kampanyalarınızdan nasıl haberdar olabilirim?

Üye iseniz kampanyalarımızdan e-posta ve SMS yoluyla haberdar olabilirsiniz. Üye değilseniz, hemen üyeliğinizi oluşturabilirsiniz. Kampanyalarımızdan anında haberdar olmak için Facebook ve Instagram hesaplarımızı takip etmenizi tavsiye ederiz.

İndirim kodlarını nasıl kullanabilirim?

İndirim kodunuzu, sipariş adımında yer alan indirim kodu bölümüne girmeniz yeterlidir.

Birden fazla indirim kodunu birlikte kullanabilir miyim?

Sistemimiz sadece bir tane kupon yazabileceğiniz alana izin vermektedir. İndirimde olan ürünlere tekrar indirim kuponu girmek isterseniz, sadece en yüksek değerdeki indirim kuponu geçerli olacaktır. İndirimler birleştirilemez.

Kurumsal veya toplu siparişlerde kampanyalarınız oluyor mu?

Kurumsal satışlarda veya toplu alımlarda indirim için müşteri hizmetlerimizi arayabilir ya da mail yoluyla bize ulaşabilirsiniz. Müşteri Hizmetlerimiz sizi Kurumsal Satış Temsilcilerimize yönlendirecektir.

Siparişimin iptal veya iadesinde indirim koduma ne olur?

Kullanılan indirim kodunu bir sonraki alışverişinizde tekrar kullanmak üzere müşteri hizmetlerimizden talep edebilirsiniz.

E-posta veya SMS almak istemiyorum. Kampanya üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Tek yapmanız gereken Hesabım menüsü altındaki “Üyelik Bilgilerim”kısmında bulunan "Kampanya, duyuru, bilgilendirme e-posta ve SMS ile haberdar olmak istiyorum" yanında bulunan butonlardan "evet" işaretlerini kaldırmaktır.

Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için lütfen tıklayınız.