HAKKIMIZDA

 

Bizim için lüks çikolata, lezzetli makaron ve gurme ikramlık ürünler lüks bir tüketim maddesi olmaktan öte tutku dolubir HAZdır. Ham madde seçiminden özellezzet koleksiyonlarının hazırlanmasına, çalışanlarımızın kıyafet seçimindensatış kanallarımızın konsept dizaynına, ürün ambalajlarımızıntasarımından paketlerin hazırlanmasına kadar tüm detaylar deneyimli,dinamik ve heyecanlı ekibimiz tarafından hazırlanmaktadır.


Biz,işin en başından doğru ekibi oluşturmanın işin kalbi olduğuna inanıyoruz.  Bu bağlamda, sektördealanında en başarılı ve en dinamikekip arkadaşları ile çalışıyoruz.Özellikle ustalarımızın sektördeki en son gelişmeleri ve trendleri takip edebilmesi, ürün geliştirme yeteneğinihiç kaybetmeden geliştirebilmeleri için sektörün önde gelen Fransız, İsviçre ve Belçikalı ustalarından sürekli danışmanlıklar alıyoruz. Aldığımız bilgi ve reçetelerigerektiğinde Türk damak tadıyla harmanlayarak geliştiriyor ve değerli müşterilerimize sunuyoruz.

 

Bizim ürettiğimiz çikolata ve makaronları diğer rakiplerdenayıran en temel özelliklerden biri kullandığımız hammadde kalitesi, diğeri ise endüstriyel hattımızın yanında aynı zamanda yaptığımız el yapımı ürünlerimizdir.Gıda sektörü içindeki herkesin çok iyi bildiği gibi el yapımı ürünlerin lezzetini hiç bir seri üretim vermemektedir.El yapımıüretiminde  çalışan ustanın hayal gücü, tecrübesi, bilgisi, el emeği ve göz nuru bulunur. Endüstriyel seri üretim çikolata ürünlerimizin lezzetinin de el yapımı ürünlerimize çok yaklaşması bu konudaki başarımızın ispatıdır.

 

HAZZ müşterilerinin sınırsız müşteri memnuniyetini sağlamak için lezzet tavizi vermeden devamlı olarak hünerli ellerden çıkmış tatlar sunar.HAZZ lezzet uzmanları tarafından oluşturulan özel formüller ile kullanılan ham maddelerin yüksek kalitesi değerli müşterilerimizin mükemmel deneyimler yaşamasının sırrını oluşturur.

 

 

VİZYONUMUZ

Lüks çikolata, lezzetli makaron ve gurme ikramlık ürünler konseptinde dünyanın en prestijli ve ilk anımsanan markaları arasında yer almak.

 

 

MİSYONUMUZ

Türkiye’delezzet, prestij ve kaliteninyenilikçitemsilcisi olarak alanında takip edilen;Orta Doğu, Türki Cumhuriyetler ve Asya pazarlarında da ses getirerekgurme ikramlık ve hediyelik ürünler konsept zincirini başarıya ulaşmış ilk Türk marka değeri olmak.


HEDEFLERİMİZ

 

Lüks çikolata, lezzetli makaron ve gurme ikramlık ürünler konseptinde benzerlerinden farklılaşan, ürün geliştirme, yenilikçi lezzetleri ve bu lezzetlerin kutu, ambalaj tasarımı, paketlenmesiyledünyada öne çıkan marka olmak.

 

Bayilerimiz için yüksek kar marjları oluşturarak kazan-kazandır sisteminin sürekliliğini sağlamak.

 

Büyürken başta kaliteden ve ürün standardizasyonundan ödün vermeden, doğru satış stratejileriyle müşterilerimize daha da yakınlaşarak bağımlılığı sağlamak.

 

Lüks çikolata, lezzetli makaron ve gurme ikramlık ürünlerin yanındakurumsal,toptan çikolata ve son tüketici satışlarında da üstkategoride ilk 3firma arasında tercih edilmek.

 

Sadece almayı değil, HAZZ ailesi olarak vermeyi de amaçlıyoruz. Bu bağlamda önceliğimiz çocuklara yönelik sosyal sorumluluk projeleridir.

 

 

İLKELERİMİZ

 

Müşterilerimiz için değer yaratmak, beklentilerine üstün kalite anlayışı ve istikrarla karşılık vermek ilk önceliğimizdir.

 

İşlerimizin gelişimi ile ilgili olarak her konuda iş ortaklarımızın önerilerini dinlemek, değişime ve gelişime sürekli açık olarak çözüm üretmek iş ortaklarımıza karşı çalışma anlayışımız ve sorunluluğumuzdur.

Ürün ve hizmetlerimizin kalitesinin çalışanlarımızın kalitesiyle başlayacağının bilincinde olarak, en iyi personeli ve yetişkin insan gücünü şirketimize çekerek istihdam etmek; insanımızın yeteneklerinden, gücünden ve yaratıcılığından azami fayda sağlamak; verimliliklerini artırmak, gelişmelerineimkan tanımak şirketimizin gelişimi için seçtiğimiz yoldur.

Tüm ilişkilerimizde adilane, karşılıklı yarar sağlamak amacıyla, iyi niyet ve anlayışla davranmak, yasalara ve ahlak kurallarına daima uymak ilkemizdir.

 

 

DEĞERLERİMİZ

Firmamızın tüm faaliyetlerine aşağıda belirtilen değerler yön verir.

 

·        Şeffaflık

·        İşbirliği, Dayanışma ve Paylaşma

·        Yenilikçilik ve Yaratıcılık

·        Kalite

·        Müşteri Odaklı Yaklaşım

 Kalite ve Gıda Güvenliği

Çerez Kullanımı